Okulary są wyposażone w specjalny system polaryzacji, który blokuje światło odbite od różnych powierzchni (droga, chodnik, woda, śnieg, samochody itp.). Dzięki polaryzacji do użytkownika dociera idealnie wyraźny obraz o dużo lepszej ostrości. System ten perfekcyjnie chroni oczy, zapobiega ich przemęczeniu i znacznie poprawia komfort widzenia.
Filtr UV400 blokuje wszystkie promienie świetlne do długości 400 nanometrów - obejmuje on wszystkie promienie słoneczne UVA i UVB. Jeśli szukasz nowej pary okularów, koniecznie rozglądaj się za modelami, które posiadają ochronę UV400 lub wyższą
- filtr UV 400 chroniący oczy!
- polaryzacja
- nowoczesny design, stylowe i solidne wykończenie
- styl i jakość w rozsądnej cenie
Białe elementy na okularach to odbijające się światło z lampy podczas fotografowania :)
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.